Друк


Відповіді на ваші найчастіші запитання, та інструкції налаштування доступу до інтернету ви можите знайти тут:

  1. Питання: Скільки часу займає підключення до мережі ?
    Відповідь: В залежності від складності монтажу кабельної системи, час підключення може займати від 15 до 60 хвилин.
     
  2. Питання: Який кабель прокладується по квартирі ?
    Відповідь: Вита пара п'ятої категорії.
     
  3. Питання: Що робити якщо забув/загубив логін та пароль на доступ до інтернету?
    Відповідь: В випадку втрати або необхідності змінити логін/пароль, Абонент повинен прийти в офіс, та предявити паспорт і договір, після чого відновити/змінити пароль.
     
  4. Питання: Зміна тарифного плану (зміна пропускної здатності каналу).
    Відповідь: Для зміни швидкості доступу до мережі інтернет, Абоненту потрібно прийти в офіс, вибрати необхідний тарифний план і повідомити про це менеджера. Ознайомитися з актуальними тарифними планами можна на сайті інтернет-провайдера http://net-line.com.ua в розділі "Тарифи".
     
  5. Питання: Призупинення послуг.
    Відповідь: При бажанні Абонента послуги можуть бути тимчасово призупинені. Для призупинення послуг Абоненту потрібно написати заяву,  після чого надання послуг призупиняється на визначений термін.
     
  6. Питання: Розірвання договору.
    Відповідь: Якщо Абонент хоче розірвати договір, то він в обов'язковому порядку повинен прийти в офіс з паспортом і договором, написати заяву на його розірвання.
     
  7. Питання: Як протестувати швидкість з'єднання з інтернетом?
    Відповідь: Для того щоб перевірити вашу швидкість з'єднання з інтернетом вам необхідно зайти на сайт 2ip.ru або speedtest.net, та дотримуючися візуальних підказок протестувати швидкість. 

    Увага! Результати тесту дуже наближені. Пояснення нижче.

      Принцип дії тесту полягає у вимірюванні часу, який витрачається на скачування з сервера маленького тестового файла: від моменту натискання кнопки "Тестувати" до моменту закінчення завантаження. Оскільки на виконання тесту впливає багато факторів, його результати слід сприймати виключно як орієнтовні.

      Тест покаже занижену (по відношенню до тарифної) швидкість у таких випадках:
        -- Ваш бравзер повільно виконує команди (Internet Explorer, Opera) або просто невірно налаштований (стиснення, кешування, проксі-сервер).

        -- Вашу смугу використовують програми, що працюють на Вашому комп'ютері (відбувається скачування, оновлення, включено skype, наявні віруси, тощо).

        -- Невірно налаштована, завантажена роботою або несправна операційна система, включена фільтрація трафіку в антивірусі.

        -- Апаратні проблеми, що призводять до втрати пакетів даних (несправний мережевий адаптер, грозозахист, пошкоджено коннектор, кабель, тощо).

        -- Перевантаження тестового сервера, магістральних каналів або обладнання провайдра.

На робочому столі відкрийте "Мой компьютер", в вікні яке відкрилося з ліва виберіть пункт "Панель управления". Тут відкрийте "Сетевые подключения". (Пуск - Панель управления - Сетевые подключения)

В пункті меню Файл виберіть Новое подключение...

Натисніть Далее

Виберіть Установить подключение вручную і натисніть Далее

Виберіть Через высокоскоростное соединение, запрашивающее имя пользователя и пароль і натисніть Далее

В полі Имя поставщика услуг введіть назву підключення, наприклад, Інтернет, Нетлайн, NetLine. Натисніть Далее

В полі Имя пользователя і Пароль введіть ім'я користувача та пароль для виходу в інтернет, які вказані в договорі, або збережені на компютері. Натисніть  Далее

Виберіть пункт Добавить ярлык подключения на рабочий стол та натисніть Готово

Після цих дій на вашому робочому столі появиться ярлик для підключення до інтернету (з назвою яку ви вказали при налаштуванні). Натиснувши на нього два рази лівою кнопкою мишкі відкриється вікно в якому будуть введенні ваш логін та пароль. Для  підключення до інтернету натисніть Подключение

Вдалого користування інтернетом.

1. Нажимаємо кнопку "Пуск"

2. Вибираєм пункт меню "Панель управления"

3. В меню "Просмотр по:" вибираєм "Крупные значки". Заходимо в "Центр управления сетями и общим доступом"

4. Вибираєм пункт "Настройка нового подключения или сети"

5. Вибираєм "Подключение к интернету", нажимаєм кнопку "Далее"

6. Вибираємо тип підключення "Высокоскоростное (с PPPoE)"

7. Вводимо логін та пароль, вказані в договорі, ставим галочку "Запомнить этот пароль"

8. Натискаєм  "Подключить"

9. Підключити, відключити, подивитися статистику PPPoE-зєднання можна через відповідний значок на Панелі задач:

  1. Натискаєм меню «Пуск», вибираєм «Панель Управления»

  2. Для зручності в лівому куті натискаємо «Классический вид»

  3. Вибираєм «Учетные записи пользователей»

  4. Вибираєм пункт «Включение или отключение контроля учетных записей (UAC)»

  5. Знімаєм галочку «Используйте контроль учетных записей (UAC)» і натискаємо «OK»

  6. Перезагружаємся

  7. Повертаємся в «Панель управления» та вибираєм «Центр управления сетями и общим доступом»

  8. Вибираємо в лівій колонці «Установка подключения или сети»

  9. Вибираєм «Подключение к Интернету», натискаєм «Далее»

  10. Вибираєм «Все равно создать новое подключение»

  11. Вибираєм «Высокоскоростное (с PPPoE)»

  12. Заповнюємо поля «Логин», «Пароль» (вказані в договорі, або збережені на комп'ютері), ставим галочку «Запомнить этот пароль», В назві підключення пишемо Інтернет, Нетлайн, або NetLine, натискаєм «Подключить»

  13. Натискаєм «Пропустить», якщо підключення встановлено, розриваєм його та переходим до п.16

  14. Натискаєм «Все равно создать подключение»

  15. Нажимаєм «Закрыть»

  16. Повертаємся до п.8 і вибираєм «Управление сетевыми подключениями»

  17. Натискаєм праву кнопку на «подключении Інтернет (Нетлайн, NetLine)» і вибираєм «Создать Ярлык», на питання «Поместить его на рабочий стол?» натискаєм «ДА»

  18. Тепер на вашому робочому столі створений ярлик підключення до інтернету, два рази натиснувши на нього ви можете підключитися до інтернету.

Налаштування операційної системи Linux здійснюється на прикладі Ubuntu, оскільки вона є найбільш розповсюдженою серед Linux-систем.

Щоб налаштувати підключення за допомогою широкосмугового протоколу PPPoE (Point-to-point protocol over ethernet) Вам необхідно виконати наступні дії:

1. Відкрийте меню "Програми" -> "Стандартні" -> "Термінал" ("Приложения" -> "Стандартные" -> "Терминал", "Applications" -> "Accessories" -> "Terminal"):

2. У щойно відкритому терміналі введіть команду sudo pppoeconf, як зображено нижче, та натисніть Enter:

УВАГА! Для виконання команди sudo pppoeconf від суперкористувача (root) з'явиться запит для вводу пароля непривілейованого користувача. Введіть цей пароль та натисніть Enter.

3. У діалоговому вікні "ВСІ ПРИСТРОЇ ЗНАЙДЕНО?" ("ВСЕ УСТРОЙСТВА НАЙДЕНЫ?", "ALL DEVICES FOUND?")з'явиться безпосередньо програма налаштування підключення, яка відобразить усі знайдені мережеві пристрої. У більшості випадків розпізнаються усі мережеві інтерфейси і жодних додаткових дій робити не потрібно. Для продовження натисніть "Так" ("Да", "Yes"):

4. У діалоговому вікні "СКАНУВАННЯ ПРИСТРОЇВ" ("СКАНИРОВАНИЕ УСТРОЙСТВА", "SCANNING DEVICE")відобразиться процес пошуку активного мережевого адаптера і доступність через нього сервера РРРоЕ-автентифікації:

УВАГА! Якщо система відобразить діалогове вікно з помилкою "НЕ З'ЄДНАНО" ("ПОДКЛЮЧЕНИЕ НЕ ВЫПОЛНЕНО", "NOT CONNECTED"), необхідно перевірити чи активний мережевий адаптер та чи кабель правильно підключений до нього:

5. У діалоговому вікні "ПОПУЛЯРНІ ПАРАМЕТРИ" ("ПОПУЛЯРНЫЕ ПАРАМЕТРЫ", "POPULAR OPTIONS")виникне запит, чи бажаєте Ви використати опції defaultroute (автоматично додає маршрут по замовчуванню),noauth (не потребує від автентифікації PPPoE сервера) та видалити опцію nodetach. В більшості випадків ці дії потрібні для успішного підключення, тому натисніть "Так" ("Да", "Ok"):

УВАГА! Якщо система відобразить діалогове вікно "ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗМІН" ("ПОДТВЕРЖДЕНИЕ ИЗМЕНЕНИЙ", "OKAY TO MODIFY"), це свідчить про те, що у Вас вже налаштоване підключення і система питає чи потрібно перезаписати існуючі налаштування. Для підтвердження натисніть "Так" ("Да", "Yes"):

6. У діалоговому вікні "ВВЕДІТЬ ЛОГІН" ("ВВЕДИТЕ ИМЯ ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ", "ENTER USER NAME") введіть логін, який наданий Вам при оформленні Заяви-замовлення, та натисніть "Гаразд" ("Ок", "Ок"):

7. У діалоговому вікні "ВВЕДІТЬ ПАРОЛЬ" ("ВВЕДИТЕ ПАРОЛЬ", "ENTER PASSWORD") введіть пароль, який наданий Вам при оформленні Заяви-замовлення, та натисніть "Гаразд" ("Ок", "Ок"):

8. У діалоговому вікні "ВИКОРИСТАННЯ PEER DNS" ("ИСПОЛЬЗОВАНИЕ PEER DNS", "USE PEER DNS") Вас запитає, чи хочете Ви, щоб система автоматично використовувала адреси DNS-серверів, виданих провайдером при підключенні. Для підтвердження натисніть "Так" ("Да", "Yes"):

9. У діалоговому вікні "ПРОБЛЕМА ОБМЕЖЕННЯ MSS" ("ПРОБЛЕМА С ОГРАНИЧЕННЫМ MSS", "LIMITED MSS PROBLEM") для уникнення можливих проблем з підключенням, пов'язаних із специфікою обладнання, рекомендується обмежити розмір MSS до 1452 байт (технічний параметр стека TCP/IP). Для підтвердження натисніть "Так" ("Да", "Yes"):

10. У діалоговому вікні "ГОТОВО" ("ВЫПОЛНЕНО", "DONE") Вас запитає, чи потрібно автоматично підключати це з'єднання при кожному завантаженні Вашого комп'ютера. Для підтвердження, натисніть "Так" ("Да", "Yes"); для відмови - "Ні" ("Нет", "No"):

11. У діалоговому вікні "ВСТАНОВИТИ ЗЄДНАННЯ" ("УСТАНОВИТЬ СОЕДИНЕНИЕ", "ESTABLISH A CONNECTION"), натисніть"Так" ("Да", "Yes"), якщо Ви бажаєте, щоб підключення до Інтернету відбулося зараз. Для відмови натисніть "Ні" ("Нет", "No"):

12. Якщо усі налаштування були проведені коректно, Ви побачите діалогове вікно "З'ЄДНАННЯ ІНІЦІАЛІЗОВАНО" ("ПОДКЛЮЧЕНИЕ ИНИЦИАЛИЗИРОВАНО", "CONNECTION INITIATED") з повідомленням про успішне встановлення з'єднання з Інтернетом. Для завершення натисніть "Гаразд" ("Ок", "Ок"):

13. При успішному підключенні до мережі Інтернет у виводі команди ifconfig з'явиться новий мережевий інтерфейс "ppp0":

* Керувати PPPoE підключенням можна за допомогою наступних команд:

sudo poff dsl-provider - розірвати PPPoE підключення;

sudo pon dsl-provider - встановити PPPoE підключення;

plog - перевірити статус PPPoE підключення.

УВАГА! Якщо вивід команди plog містить записи типу "CHAP authentication succeeded", то це свідчить про те, що автентифікація пройшла успішно:

УВАГА! Якщо вивід команди plog містить записи типу "CHAP authentication failed", то це свідчить про те, що автентифікація не пройшла успішно, у зв'язку з невірним введенням логіну або паролю:

* Інформацію про логін та пароль можна переглянути та змінити за допомогою команди sudo nano /etc/ppp/pap-secrets.

 

  • Помилка 629 "Підключення перерване віддаленим комп'ютером"

Причиною цієї помилки є:

Невірно введено Ім'я користувача і (або) пароль, або під Вашим іменем вже здійснено підключення до мережі інтернет. Також причиною може бути статичний адрес, який введений в ручну. Віруси на комп’ютері "модифікували" обліковий запис - переведіть Ім'я користувача і пароль. Якщо успішно підключилися - перевірте ваш комп'ютер на віруси або зателефонуйте в наш комп'ютерний сервіс-центр і викличте фахівця для перевірки комп'ютера на вірусне ПО .

Вирішення проблеми:

Уважно набрати Ім'я користувача і Пароль. Логін і пароль вводиться прописними англійськими літерами та / або цифрами, з врахуванням регістру. Переконатися в тому, що включена англійська розкладка клавіатури. Перевірити параметри з'єднання по протоколу TCP/IP (Права кнопка на підключенні до інтернету - свойства - Интернет протокол TCP/IP v4 - поставити галочки на получить IP-адрес та DNS автоматически). Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки за телефоном: 41-241, 067-34-00-728, 066-986-27-22

 

  • Помилка 651(Windows 7, Vista), 678(Windows XP): "Віддалений комп'ютер не відповідає"

Причини цієї помилки:

Такий тип помилки виникає, коли відсутній зв'язок між вашим комп'ютером і сервером доступу. Швидше за все причиною цієї помилки є: несправності на нашій активній обладнанні, у клієнта відключена мережева карта, підключення заблоковано антивірусною програмою або файрволом.

Вирішення проблеми:

  1. Можливо не підключений кабель локальної мережі або поганий контакт у роз'ємах.
  2. Можливо неправильно працює мережевий адаптер вашого комп'ютера. Для усунення несправності може знадобитися перевстановлення драйвера мережного адаптера або заміна мережевого адаптера.
  3. Можливо сталось пошкодження кабеля або сервер доступу відключений.
  4. Можливо мережевий адаптер відключений в диспетчері пристроїв. Включіть мережевий адаптер і повторіть спробу підключення.
  5. Можливо у властивостях з'єднання невірно вказано Ім'я служби. Зверніться до інструкції по налаштуванню під вашу операційну систему.
  6. Можливо змінилась адреса PPPoE концентратора (актуально тільки для з'єднань під Windows 98/Me/2000). Створіть нове з'єднання, використовуючи посібник з налаштування під Вашу операційну систему.
  7. Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Вимкнути антивірусну програму або файрвол.

Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки за телефоном: 41-241, 067-34-00-728, 066-986-27-22

 

  • Помилка 678(Windows XP), 815(Windows Vista), 651(Windows 7): "Віддалений комп'ютер не відповідає"

Причини цієї помилки:

Такий тип помилки виникає, коли відсутній зв'язок між вашим комп'ютером і сервером доступу. Швидше за все причиною цієї помилки є: несправності на нашій активній обладнанні, у клієнта відключена мережева карта, підключення заблоковано антивірусною програмою або файрволом.

Вирішення проблеми:

  1. Можливо не підключений кабель локальної мережі або поганий контакт у роз'ємах.
  2. Можливо неправильно працює мережевий адаптер вашого комп'ютера. Для усунення несправності може знадобитися перевстановлення драйвера мережного адаптера або заміна мережевого адаптера.
  3. Можливо сталось пошкодження кабеля або сервер доступу відключений.
  4. Можливо мережевий адаптер відключений в диспетчері пристроїв. Включіть мережевий адаптер і повторіть спробу підключення.
  5. Можливо у властивостях з'єднання невірно вказано Ім'я служби. Зверніться до інструкції по налаштуванню під вашу операційну систему.
  6. Можливо змінилась адреса PPPoE концентратора (актуально тільки для з'єднань під Windows 98/Me/2000). Створіть нове з'єднання, використовуючи посібник з налаштування під Вашу операційну систему.

Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Вимкнути антивірусну програму або файрвол. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки за телефоном: 41-241, 067-34-00-728, 066-986-27-22

 

  • Помилка 769: "Вказане призначення недосяжно"

Причини цієї помилки:

Причиною виникнення даної помилки є те, що мережева карта на вашому комп'ютері відключена.

Вирішення проблеми:

Перевірити підключення по локальній мережі (Пуск-> Панель управління -> Мережеві підключення -> натиснути правою кнопкою мишки на Підключення по локальній мережі -> вибрати Активізувати). Або включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Задіювати) і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки за телефоном: 41-241, 067-34-00-728, 066-986-27-22

 

  • Помилка: 680 і 676: "Лінія зайнята"

Причини цієї помилки:

Така помилка виникає, якщо неправильно працює мережева карта на вашому комп'ютері або є несправності на нашому активному обладнанні.

Вирішення проблеми:

 Необхідно виключити й занову включити мережевий адаптер в диспетчері пристроїв (Пуск-> Панель керування-> Система-> Устаткування-> Диспетчер пристроїв-> Мережеві Плати. Натиснувши правою кнопкою миші, вибрати Вимкнути, а потім Задіяти і повторити спробу підключення. Якщо проблема зберігається, перевантажити комп'ютер і повторити спробу підключення.

Якщо проблема зберігається, необхідно зателефонувати до Служби технічної підтримки за телефоном: 41-241, 067-34-00-728, 066-986-27-22

Партнери